.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
التیماتوم استاندار گيلان به رسانه هاي منتقد!
ظاهرا خبرگزاري فارس در جريان سفر وزير جهاد كشاورزي به گيلان سخنان وزير جهاد كشاورزي را مبني بر اينكه «ديدگاه شخصي مديران گيلاني باعث گير بيشتر كارها است» منعكس نموده بود كه باعث دلخوري قهرمانی استاندار گیلان شده است و با اين ...
التیماتوم استاندار گيلان به رسانه هاي منتقد!

استاندار گيلان در حالي دستور جلوگيري از ورود خبرنگار خبرگزاري فارس را به جلسه مشترك وزير نيرو با استاندار و نمايندگان دور هشتم مجلس را صادر كرد كه هنوز چند روزي از توقيف خبرگزاري فارس نگذشته بود .
ظاهرا خبرگزاري فارس در جريان سفر وزير جهاد كشاورزي به گيلان سخنان وزير جهاد كشاورزي را مبني بر اينكه «ديدگاه شخصي مديران گيلاني باعث گير بيشتر كارها است» منعكس نموده بود كه باعث دلخوري قهرمانی استاندار گیلان شده است و با اين حركات ثابت شد كه طاقت كوچكترين انتقاد را از اين پس نخواهند داشت و با هر رسانه اي كه بنحوي خبرهاي انتقادي حتي از جملات يك وزير را نيز عينا منعكس نمايد از ورود خبرنگارش به جلسات استانداري و... ممانعت خواهد كرد.
بر اساس گزارش خبرنگار تابناك گيلان تا كنون در چندين مرحله استاندار گيلان از خبرنگاران رسانه هاي گروهي خواسته كه برخي اخبار از جمله افتتاح گازرسانی و همچنين اعتراضات كشاورزان معترض املشي در حضور وزير جهاد كشاورزي را منعكس ننمايند و اكثر خبرگزاريها و رسانه هاي گروهي استان منجمله همين خبرگزاري فارس از پوشش آنها خودداري كنند و فقط چند سايت اقدام به پوشش خبري كردند .
شنيده ها حاكي است استاندار گيلان به روابط عمومي استانداري دستور داده از اين پس برخوردهاي شديدتري را در برخورد با خبرنگاران منتقد رسانه ها صورت دهند و حتي پاي خبرنگاران استاني را به دادگاه نيز بكشاند!


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 خرداد 1387
قابل توجه خبرنگاراني كه از استاندار توانمندشان دفاع ميكردند.
نا شناس 20 خرداد 1387
قابل توجه خبرنگاراني كه از استاندار توانمندشان دفاع ميكردند.
نا شناس 21 خرداد 1387
با تعیین هیئت رئیسه و آغاز بکار مجلس هشتم از امروز نطقهای پیش از دستور نمایندگان با سخنرانی نماینده مازندران در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی شمال نیوز اولین نطق رسمی مجلس هشتم توسط مقیمی نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه آغاز شد که متن کامل این سخنان بدین شرح است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.253 seconds.